zondag 16 december 2012

2013 voornemens! ♡

Dit jaar is zo snel voorbij gegaan.. Het was een top jaar, maar zoals ieder jaar heb ik weer nieuwe voornemens, dus dingen die ik het volgende jaar anders wil doen.
Ik heb beauty voornemens en non beauty voornemens.
Wil je weten wat mijn voornemens zijn voor het nieuwe jaar? Lees dan verder!



Mijn lijst:
 
Beauty-voornemens:
 
- Wenkbrauwen altijd mooi gepileerd.
- Eens in de 4 maanden kijken welke make-up bedorven is enzo.
- Me kwasten echt eens per week wassen.
- Stoppen met nagel bijten.
- Me nagels mooi gelakt.
- Eens in de 3 maanden me haren laten knippen (ik wil heel erg lang haar :$)
- Elke dag me haar mooi doen.
 
Non beauty voornemens:
 
- Gezond eten, meer water drinken.
- Weer beginnen met sporten in de sportschool.
- Meer tijd aan school besteden, en me huiswerk altijd maken.
 
Tumblr_mf4wtnawkt1qifmp4o1_400_large
 
Dat waren mijn nieuwe voornemens voor het volgende jaar.. Laten jullie ook jullie nieuwe voornemens achter bij de reactie's ?
 
Fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar!
 
Foto's: weheartit
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten